Den Stackars Bloggen...

Är möjligtvis lite ensam men kommer inte att dö. Jag tycker det har skett ett uppsving i ochmed de senaste veckorna och det är mycket positivt. själv har jag ju två veckors lov och vet inte riktigt vad jag skall göra av all min lediga tid så om ni har några förslag så får ni gärna lämna dem genom små kommentarer nedan.

Kärlek, och mycket vin.

/Victor

Tyck till!
Postat av: S

Du kan göra min religionsläxa :P

2008-10-26 @ 14:30:47
Postat av: Karin

Jag har ett projektarbete som kan behövas filas till lite grann!

2008-10-26 @ 18:28:16
Postat av: Anonym

Känns som att ni har väldigt dålig fantasi... fick ett förslag från en annan vän om att dricka obscena mängder vin... och jag funderar på att göra det... iaf dricka lite vin :P



för övrigt fyller jag 20 fredag den 7:e så jag kommer säkerligen att dö av alkoholförgiftning innan året är slut.

2008-10-26 @ 19:12:47
Postat av: Begmo

Säg bara till, Victor, så är jag där för din undergång med mina vassa bartending-skills. :D

2008-10-30 @ 14:35:10

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback