Utan ljud!

Inte för att jag anser mig själv vara en IT-guru men jag kan ju lite tekniska termer som Ctrl+Alt+Delete, Ctrl+C/V, torrents, mjukvara, hårddisk, XP etc. Men ack vad man kan motbevisa sig själv! Jag har alltså lyckats med bedriften att ta bort programmet från min dator som kontrollerar volymen. Jag har alltså inget ljud över huvud taget på min stackars PC. Och på lördag ska jag ha klippt ihop en bröllopsvideo MED LJUD. Vad göra?

Den där MacBooken ser bara mer och mer lockande ut...

/// Er wannabe-Garn och wannabe-kulturtant Karin

Ps. Praktik för mig veckan som kommer. TV-producering! Vi ses på Sportspegeln!

Tyck till!
Postat av: Herr S

Du får kolla vilka drivrutiner som passar till ditt ljudkort och ladda ner det från internet. :)

2008-11-03 @ 11:24:08
Postat av: Karin

Jajjamän! Jag har gjort det men installationen misslyckades hela tiden. Vet inte varför. Jag försökte att lägga till maskinvaran igen men den ville inte heller slutföra installationen. Det krävdes att jag omformaterade hela hårddisken till slut så nu har jag en fräsch och högljudd dator igen. Jippie yey!

2008-11-03 @ 20:52:51
Postat av: Herr S

Bra, nu kan du sälja skräpet.. ursäkta, PCn på blocket och köpa en Mac. :)

2008-11-04 @ 02:32:25

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback