Klassfotot!

Har alla fått skolfotona? Klassfotot blev superbt enligt mig. Vi trodde ju inte att vi skulle få ett kort där alla hade stenansikte men jag såg inte skymten av några tänder. Några snabba funderingar:
  • Martin och Johan skulle ha varit med på grejen! Tråkmånsar...
  • Har Johan glasögon?
  • Vem är sexigast? I min mening så är det ingen mindre än Emi som strikes the sexy pose bäst!
  • Bästa stenansikte? Andrea! Hon som trodde att hon inte skulle kunna hålla minen på kommittéfotot.
  • Pussmunnarnas pussmun? Asså, Filip borde ha läppstift oftare. Passar honom bra!
  • Skönast? Är det någon fråga egentligen? STOCKS!
Jag är jättenöjd med fotografiet. Är ni det också?

/// Er wannabe-Tyra och wannabe-kulturtant Karin

Tyck till!
Postat av: wilhelm

har inte fått mitt :(

2008-11-08 @ 13:55:44
Postat av: Emi

Haha, det glädejert mig att du känner så för mitt foto, själv tycker jag att det blev lite mysko...blev jättenöjd med porträttfotot däremot :D

2008-11-10 @ 19:13:27

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback