halloween?

Tycker det är lite märkligt att klä ut sig och försöka se snygg ut när man är ute på stan. En två meter lång brud i "sexy baseboll"-dräkt försökte sno dansgolvyta av mig. behöver inte ens nämna att jag vann. Och nej, jag var inte utklädd. Det bästa som hände på kvällen dock var att nanne grönvall satt och åt hamburgare bordet bakom mig på MacD och att taxichaffören tackade mig för att jag inte var alltför berusad och behövde spy som hans tidigare tre kunder hade behövt göra... satt inte lika bekvämt i sätet längre och luktsinnena var på helspänn.

Tyck till!
Postat av: w

vet inte vem detta är... men vilken tråkmåns du ä som inte klär ut dig! man ska gå in för det seriöst, eller så stanna hemma!

2008-11-02 @ 13:22:29
Postat av: Victor

Jag undrar bara hur i hela världen en "sexy baseboll"-dräkt ser ut.... lär inte var SÅ tilldragande??

2008-11-02 @ 15:47:13
Postat av: Victor

Hur i hela världen ser en "sexy baseboll"-dräkt ut??? kan inte vara så attraktivt.... men men.



Tycker dock att Nanne är sådär lagom mycket att hurra över =D



/V

2008-11-02 @ 15:48:57
Postat av: Anonym

Låter som en helgjuten kväll på stan...

2008-11-18 @ 17:20:14

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback